skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Φανάρι: Ανακοινωθέν για τις εργασίες της Αγίας και Ιεράς Συνόδου (24.6.2026)
-
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρείαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά
Σύνοδος εἰς τάς συνεδρίας αὐτῆς τοῦ τρέχοντος μηνός Ἰουνίου τήν Τρίτην,
23ην, καί τήν ...
Πριν από 1 ημέρα
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 4 ημέρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 2 εβδομάδες
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 3 εβδομάδες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
Φωτογραφίζει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας / Μεσημέρι 13ης Ιουλίου 2014
4 σχόλια:
Πω πω χρώματα!!!!Και γεύσεις έτσι?Να περνάτε πάντα όμορφα!!!!!
Το Ραμίνι και το Γαδίνι! Απαραίτητα σε κάθε νοικοκυριό παλιά!!!! Συνήθως, ήταν λευκά προς το κρεμ. Δεν είμαι σίγουρη αν αυτό εδώ, είναι όντως το παλιό ή για τη σάλτσα! Αλλά εμένα αυτό μου θυμίζει!!!
Αγαπημένες γεύσεις......σε μοναδικό μέρος! Να είστε καλά που μας "μεταφερατε" για λίγο εκεί!
Χάρμα οφθαλμών !!!!!!!!!!!!!!! να είσαστε πάντα καλά !
Δημοσίευση σχολίου