Γράφει ο π. Παναγιώτης Καποδίστριας
Εδώ και χρόνια ήθελα να γράψω αυτές τις σκέψεις. Το ίδιο φαινόμενο εμφανιζόταν ξανά και ξανά, ώσπου κατάλαβα ότι αφορά πολύ περισσότερα από μερικά κακόβουλα σχόλια. Αφορά σε έναν τρόπο σκέψης, έναν τρόπο παρουσίας και έναν τρόπο σχέσης με τον συνάνθρωπο.
















































