skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Φανάρι: Αρχιερατική Λειτουργία εις μνήμην Μητροπολίτου Ικονίου Θεολήπτου
[video]
-
Σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο
Φανάρι τελείται Αρχιερατική θεία Λειτουργία υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του
μακαρι...
Πριν από 1 ώρα
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 22 ώρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 2 εβδομάδες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
4 σχόλια:
Ωραία, λοιπόν, Π.Κ. Ελπίζω πως δε θα ξεχάσεις τις υποσχέσεις σου και θα γνωρίσεις πατώντας σε στέρεο έδαφος και την Ερμούπολη. Αντιστρόφως ανάλογα του μεγέθους της, άλλωστε τα τόσα ενδιαφέροντά της..
Αχ...να 'ξερες πόσο πολύ θέλω να πάω εκεί!!!
πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και δείχνουν ένα νησί που παραμένει όμορφο και στο σκοτάδι της νύκτας
Πρέπει να ξαναπάτε και μέρες και νύχτες γιατί η μικρή γεύση υπόσχεται πολλά..!
Δημοσίευση σχολίου