skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Βανάτο: Άγγελμα εορτής Παναγίας της Ελεούσης - Ενθρόνιση Παναγούλας
(21.6.2026)
-
Στην ανωτέρω φωτογραφία, η Παναγία η Ελεούσα, η αρχαιότερη θεομητορική
εικόνα του Βανάτου Ζακύνθου. Προέρχεται από τον 16ο αιώνα, τότε δηλαδή που
πρωτομνημ...
Πριν από 13 ώρες
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ (νέο ποίημα)
-
Ράβε, ξήλωνε είναι η ζωή μας - κι όσο περισσότερα της προσθέτεις τόσο πιο
επώδυνη κάνεις την αποψίλωσή της - μέχρις ότου ανταμωθείς μ’ εκείνο το
μικρό πα...
Πριν από 5 ημέρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
Σε προηγούμενη ανάρτησή μας παρουσιάσαμε το κεντρικό Μνημείο Γολοντομόρ της Ουκρανίας, δηλαδή της αναγκαστικής πείνας, που επεβλήθη από το Κρεμλίνο στην χώρα αυτήν το 1932-1933 και είχε ως θύματα πάνω από 7.000.000 Ουκρανούς (ο αριθμός των... εκατομμυρίων αδικοχαμένων δεν έχει ακόμη βεβαιωθεί), που σημαίνει ότι η χώρα είχε μετατραπεί σε ένα απέραντο και μαζικό νεκροταφείο.
Οι υπεύθυνοι ουδέποτε τιμωρήθηκαν και μόλις μετά την ανεξαρτητοποίηση της χώρας, οι σύγχρονοι Ουκρανοί μνημονεύουν ελεύθερα τα φρικτά γεγονότα, ομιλώντας περί Γενοκτονίας, αν και ελάχιστα κράτη την έχουν αναγνωρίσει ως τέτοια, μεταξύ των οποίων οι Η.Π.Α., ο Καναδάς, η Ιταλία, το Βατικανό, η Αυστραλία, το Βέλγιο, η Ουγγαρία και άλλες...
Στο κέντρο του Κιέβου, λοιπόν, ανάμεσα στα πολλά και διάφορα μιας τέτοιας μεγαλούπολης, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα επιπλέον μνημείο, που αφορά στον Ουκρανικό Λιμό. Βρίσκεται έξω από την πύλη του περικαλλούς και χρυσότρουλου ναού του Αγίου Αρχαγγέλου Μιχαήλ και οπωσδήποτε καθυποβάλλει τον ανύποπτο επισκέπτη, ο οποίος δεν έχει παρά να αναφωνήσει: ΠΟΤΕ ΠΙΑ!...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου