Παρά τα μικρά ξεσπάσματα του Χειμώνα που ξεψυχάει ασθμαίνοντας, παρά τα νυκτερινά κρύα, η Άνοιξη -πονηρούλα- επελαύνει κι εφέτος, η δε νίκη της είναι προδιαγεγραμμένη εκ προοιμίου! Το φως γίνεται γοερότερο, αυξαίνοντας μέρα με την ημέρα, ο δε Μάρτιος αποφασισμένος και χαμογελώντας μας ολοένα εφ' ώ ετάχθη, μας υπόσχεται Απρίλιο σπουδαίο! Οι φωτοστιγμές, που αποτυπώσαμε, μαρτυρούν περίφημα για τα όσα προαναφέρθηκαν!!!
Άγγελμα εορτασμού Αγίων Πέτρου και Παύλου στο Βανάτο Ζακύνθου (28/6)
-
Ανακοινώνεται στους φιλέορτους ότι η εορτή των Αγίων Πρωτοκορυφαίων
Αποστόλων Πέτρου και Παύλου θα τιμηθεί την στην Ενορία μας την παραμονή,
δηλαδή ερχόμεν...
Πριν από 17 ώρες







1 σχόλιο:
η άνοιξη ήρθε, μας το έδωσες να το καταλάβουμε με τις καταπληκτικες σου φώτο!
Δημοσίευση σχολίου