skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Άγγελμα εορτασμού Αγίων Πέτρου και Παύλου στο Βανάτο Ζακύνθου (28/6)
-
Ανακοινώνεται στους φιλέορτους ότι η εορτή των Αγίων Πρωτοκορυφαίων
Αποστόλων Πέτρου και Παύλου θα τιμηθεί την στην Ενορία μας την παραμονή,
δηλαδή ερχόμεν...
Πριν από 5 ώρες
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 4 ημέρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 2 εβδομάδες
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 3 εβδομάδες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια

Τις όλο άνοιξη, φως και χρώμα αυτές φωτογραφίες μου απέστειλε ο ιντερνετικός φίλος Ηλιογράφος, σπουδαίος φωτογράφος! Όμως, είπα να τις "πειράξω" λιγουλάκι... Τι εννοώ; Αυτές που βλέπετε αποτελούν πολύ μικρές, αλλά ουσιώδεις νομίζω, λεπτομέρειες από μεγαλύτερες φωτογραφίες που έλαβα.
Ούτως ή άλλως θεωρώ, ότι στα έργα τέχνης (και οι φωτογραφίες του Ηλιογράφου είναι έργα τέχνης) σημασία έχει, όχι μόνον αυτό καθεαυτό το έργο, αλλά η δυνατότητα πρόσληψής του από εμάς. Επί του προκειμένου: Είδα τις καλές φωτογραφίες Ηλιογράφου που έλαβα και απέσπασα (ανα-δημιουργικά πιστεύω) τα κομμάτια που δημοσιεύω εδώ. Ας με συγχωρήσει για την εικαστική "παρέμβαση" και τον ευγνωμονώ για το όλο παιχνίδι!!!
6 σχόλια:
σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
κράτησες την ψίχα, τώρα μου φαίνονται πολύ καλύτερες!
...τις έλαβα κ εγώ..και αμέσως του απάντησα ότι είναι σαν πίνακες ζωγραφικής.. (ε, ηλιογράφε??) ..μαζί με αυτά του έγραψα και ερωτήσεις "που, τι μηχανή, πότε">>>?> >>> )
:)
Προσπαθώ κι εγώ να τον μιμηθώ, φωτογραφίζοντας τα μικρά και σημαντικά πράγματα και θάματα της καθημερινότητάς μας, χωρίς όμως ανάλογη επιτυχία.
Θα πρέπει να του αναγνωρίσουμε αυθεντία στον τομέα αυτό.
Η ματιά του ομορφαίνει πάντα τις οθόνες και τις ψυχές...
πανέμορφες είναι!
φέρνουν πιο κοντά την Άνοιξη.
μπράβο και στους δύο!
καλή Κυριακή
ασπασμούς
Πολύ όμορφες οι φωτό του Ηλιογράφου κι εσύ κράτησες τα καλύτερα!
Υπέροχες έτσι κι αλλιώς.
Θαύμα είναι.
Δημοσίευση σχολίου