Λάρισα: Αρχιερατικό Συλλείτουργο επί τη μνήμη του Οσίου Ιερωνύμου του
Πενταγλώσσου
-
Με εκκλησιαστική λαμπρότητα και αισθήματα πνευματικής χαράς τελέσθηκε
σήμερα, Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου
Αχιλλίου Λαρίσ...
Πριν από 2 ημέρες



5 σχόλια:
Ενα μεγάλο Μπράβο στη Φωτεινή!
Να είμαστε όλοι καλά και του χρόνου να ξανατρυγήσουμε την δαμασκηνιά μας και οι νοικοκυρές να φτιάξουν μαρμελάδες!
Και εμείς οι υπόλοιποι να τις γευόμαστε!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΪΑ
Μαρία, σε περιμένει αντίδωρο στο δώρο σου!!!! Αύριο στο γραφείο!
Μακάριοι οι μη ενοικούντες εις το "κλεινόν άστυ"...
Το καυσαέριο και το μπετόν δεν καταλαβαίνουν από εποχές....!
Ευχαριστούμε για τα χρώματα, τα αρώματα και τις γεύσεις του φθινοπώρου που έστω και διαδικτυακά φθάνουν ως εμάς !
Μας βαζετε σε πειρασμό πατερ!
Τά περίοπτα έργα τού ΝεοΕλληνισμού είναι κυρίως στήν ποίηση καί στόν Λαϊκό πολιτισμό!!!.Ετσι μπράβο γιά ν΄αποκαταστήσουμε καί τήν έννοια "Λαϊκός Πολιτισμός".
Δημοσίευση σχολίου