Στον τόπο μας η συγκομιδή σπαραγγιών αποτελεί μιαν υπέροχη ενασχόληση πολλών, κατά τους ανοιξιάτικους μήνες κυρίως. Κάποιες φορές όμως, έστω και στην απαρχή του φθινοπώρου, ξεγελιούνται και κάνουν την παρηγορητική παρουσία τους εδώ κι εκεί. Τα σπαράγγια που αποτυπώσαμε ανωτέρω συλλέχτηκαν σήμερα, πριν λίγο (πρωί 21ης Σεπτεμβρίου 2016) στο Μπανάτο της Ζακύνθου. Πολύ πρόωρα γι' αυτά, τέσσερις μήνες νωρίτερα! Όμως άξια επισήμανσης! Χαρείτε τα!!!
10 χρόνια από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης: Η συνοδικότητα ως
κλήση και χρέος της Εκκλησίας
-
Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ Δέκα
χρόνια συμπληρώνονται εφέτος από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου
Εκκλησίας...
Πριν από 10 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου