skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Αγίου Λουκά του Ιατρού Μαρτύριο και Μαρτυρία
-
Του π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ Η μνήμη του Αγίου Λουκά του Ιατρού,
Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας, φέρνει ενώπιόν μας μία από τις
πιο φωτεινές μορ...
Πριν από 6 ώρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 1 ημέρα
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 6 ημέρες
-
Το 15ο τεύχος του περιοδικού "Αχιλλίου πόλις" της Ι. Μητροπόλεως Λαρίσης
και Τυρνάβου
-
Κυκλοφορήθηκε το δέκατο πέμπτο τεύχος της εξαμηνιαίας επιστημονικής
περιοδικής έκδοσης της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου «Αχιλλίου
Πόλις» αφιερωμ...
Πριν από 6 ημέρες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
2 σχόλια:
Ω π. Παναγιώτη τι ανάσες ήταν αυτές. Με ταξιδέψατε 20 χρόνια πίσω όταν έμενα στο νησί σας και πόσο μου άρεσε να ακούω τις μελωδίες του τόπου σας από τις χορωδίες των μικρών, από το μαντολίνο του Διονύση, τις αρέκιες ζούσε ακόμη ο περίφημος συντοπίτης σας.. Τι όμορφα!! Να μας το θυμίζετε συχνά.
Σας ευχαριστώ για τις ανάσες!!!
Θεέ μου τι υπέροχες φωνούλες, τι μελλωδία!! το μόνο μου παράπονο είναι πως το βιντεάκι κάνει συνεχώς διακοπές κι εκεί που απολαμβάνω τις γλυκές φωνές των παιδιών, τσουπ και κόβεται...αναρωτιέμαι αν έχει να κάνει με την απόσταση.
συγχαρητήρια σε παιδιά και δασκάλους!!!
τηνα γάπη μου σε όλα τους,
δ.μ.τ.
Δημοσίευση σχολίου