skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Λιθουανία: Συμμετοχή της Εξαρχίας στο 6ο Παγκόσμιο Αποστολικό Συνέδριο
Ελέους
-
Το 6ο Παγκόσμιο Αποστολικό Συνέδριο Ελέους πραγματοποιήθηκε στο Βίλνιους
από τις 7 έως τις 12 Ιουνίου, φέρνοντας κοντά Χριστιανούς από διάφορες
χώρες του ...
Πριν από 10 ώρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 2 ημέρες
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Το 15ο τεύχος του περιοδικού "Αχιλλίου πόλις" της Ι. Μητροπόλεως Λαρίσης
και Τυρνάβου
-
Κυκλοφορήθηκε το δέκατο πέμπτο τεύχος της εξαμηνιαίας επιστημονικής
περιοδικής έκδοσης της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου «Αχιλλίου
Πόλις» αφιερωμ...
Πριν από 1 εβδομάδα
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
ΟΛΑ ΕΔΩ
Δεν έκλεισα νύχτα μες στο μάτι.
Όλα εδώ εκπληρώνονται:
Η χθεσινή απολέπιση
ο μέλλοντας παραδαρμός
ο ήσκιος που όλο φλέγεται
κι ακόμα δεν εκάη.
(26.7.2009)
14 σχόλια:
Όταν έκλεισε 1 χρόνο ακριβώς, τότε μόνο σταμάτησα να βλέπω την εικόνα του που είχα μπροστά στα μάτια μου συνεχώς. Να είστε καλά να τον θυμόσαστε. Θυμόμουν ότι ήταν καπου τώρα, αλλά όχι ακριβώς πότε...
Μέσ' στις γιορτές νάτηνε και τη θλίψη. Πόσα ανάμιχτα μας τα προσφέρει όλα η ζωή!
Καταλαβαίνω απόλυτα...
καλημέρα απο ΝΖ...
και εμεις είμαστε οι επόμενοι...
Δεν υπάρχουν λόγια. μόνο γλυκιές θύμησες. Να είναι καλά ο καθένας στον τόπο και στον "τόπο" του.
Οι σκιές έχουν δική τους ζωή.
Ευχαριστώ! Έχω την εντύπωση ότι ουδέποτε απομακρύνεται η εικόνα. Απλώς, γλυκαίνει η παρουσία και αμβλύνεται ο πόνος.
@ Αναστάσιε,
Όλα ένα τουρλού... Αδυσώπητο και πάντως διδακτικό!
@ Αρτάνις,
Ευχαριστώ!
Αντικαλημερίζω το Christchurch!
Γεύσου τα ωραία του τόπου!
@ Ανώνυμε,
Εξάπαντος και άφευκτα...
@ Βαγγέλη,
Κρατά αυτό που λές: "Γλυκές θύμησες"! Μακάρι να μπορούμε να τις ξεδιακρίνουμε και να τις βιώνουμε!
@ Αναΐς,
Σίγουρα. Οι δε ίσκιοι των Ήσκιων μάς αποτελειώνουν...
Χαίρε όσο και αν μπορείς!...
Το ποίημα αυτό δίνει στην αγαπημένη μνήμη το πιο γλυκό φως ενός καντηλιού που δεν σβήνει .
Να είσαι καλά π.κ., να θυμάσαι όλα τα καλά!
@ Άστρια,
Η μνήμη είναι το όχημα για τη φυγή, η σχεδία για την αντίπερα όχθη...
Ευχαριστώ και όλα τα καλά να τάχεις!
Δημοσίευση σχολίου