skip to main |
skip to sidebar
© ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή οποιωνδήποτε στοιχείων ή σημείων του e-περιοδικού μας, χωρίς γραπτή άδεια του υπεύθυνου π. Παναγιώτη Καποδίστρια (pakapodistrias@gmail.com), καθώς αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία, προστατευόμενη από τον νόμο 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης, κυρωμένη από τον νόμο 100/1975.
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΘΕΤΑ. Ό,τι νεότερο εδώ!
-
Άγγελμα εορτασμού Αγίων Πέτρου και Παύλου στο Βανάτο Ζακύνθου (28/6)
-
Ανακοινώνεται στους φιλέορτους ότι η εορτή των Αγίων Πρωτοκορυφαίων
Αποστόλων Πέτρου και Παύλου θα τιμηθεί την στην Ενορία μας την παραμονή,
δηλαδή ερχόμεν...
Πριν από 15 ώρες
-
π. Γεωργίου Λέκκα: ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ (ποίημα)
-
Πώς γίνεται κάποιος να φεύγει όταν μαζί του παίρνει κιόλας την καρδιά μας;
Μένουνε πάντως πίσω τα ίχνη απ’ την καρδιά μας και θέλει προσοχή για να τα
ξαναβ...
Πριν από 5 ημέρες
-
ECUMENICAL PATRIARCH BARTHOLOMEW: “ECUMENISM AND MERCY: OVERCOMING
HISTORICAL INERTIA”
-
VILNIUS, 8 JUNE 2026
***
Your Eminence Gintaras Grušas, Archbishop of Vilnius, beloved brother in
the Lord,
Your Eminences, Excellencies, Graces,
Rev...
Πριν από 2 εβδομάδες
-
Από την οικοκρίση στην οικομεταστροφή: Ένα νέο ήθος για τον κοινό μας οίκο
-
*Του Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, *
*Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου Ι. Μητροπόλεως Ζακύνθου*
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλ...
Πριν από 3 εβδομάδες
-
Σμύρνη μου αγαπημένη
-
Η *Σμύρνη μου αγαπημένη* είναι ελληνική δραματική ιστορική ταινία σε
σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο Μιμής Ντενίση. Η ταινία είναι
βασισμένη ...
Πριν από 9 μήνες
-
Τρεις συνεικόνες για τον Ανδρέα Κάλβο
-
[Πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Περιοδικό *Επτανησιακά Φύλλα* 29 (2009) 418, 420
και 422,συνοδευόμενα από ποιήματα και αναφερόμενα στον Ποιητή των* Ωδών*.]
*Τώρ...
Πριν από 16 χρόνια
5 σχόλια:
Χρόνια πολλά και του χρόνου, π. Παναγιώτη!
Με τις διάφορες επτανησιακές Σου φωτο (από το Zante μας και τους Corfu) που μας δείχνεις, μας κάνεις και νιώθουμε και εμείς εδώ, οτι σήμερα είναι μέρα Βαγιώνε.
Νάσαι καλά!
Καλή δύναμη!
π. Γ.
Ωραίο ρεπορτάζ!
Αχ, αυτό κάθε χρόνο το χάνω!!Θα δώ όμως όλα τα ωραία της Κέρκυρας, απο Μ.Τετάρτη και μετά!! Καλή Ανάσταση...
Καλή Ανάσταση σε όλους.
Αχ να ήμουν εκεί μια φορά! Ωραίο ντεκόρ στα καπέλα έχουν οι μουσικοί! :-)
Δημοσίευση σχολίου