Τελευταία μέρα εργασίας σήμερα, για το 2012, στη Νότιο Αφρική. Εκεί, έχοντας μάλιστα καλοκαίρι, όλοι αργούν, φεύγοντας για τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Ο φίλος αναγνώστης τού περιοδικού μας και Ζακυνθινός τού Γιοχάνεσμπουργκ, Κώστας Μαυρόπουλος, πάλαι ποτέ δάσκαλος και τώρα εργοστασιάρχης, μάς χαιρετά θερμά και μάς εύχεται για Καλά Χριστούγεννα, απ' την αυλή του ονομαστού εργοστασίου του, όπως παρασκευάζει χωνάκια παγωτού και εξάγει σε όλα τα γύρω κράτη! Αντευχόμαστε όλα τα Καλά!
Άγγελμα εορτασμού Αγίων Πέτρου και Παύλου στο Βανάτο Ζακύνθου (28/6)
-
Ανακοινώνεται στους φιλέορτους ότι η εορτή των Αγίων Πρωτοκορυφαίων
Αποστόλων Πέτρου και Παύλου θα τιμηθεί την στην Ενορία μας την παραμονή,
δηλαδή ερχόμεν...
Πριν από 15 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου